Haluan sanoa tämän ääneen: yhden euron hoidot eivät ole lempeyttä – ne ovat vastuuttomuutta

14.07.2025


Minä rakastan energiahoitotyötä.
Olen kouluttautunut Healing Touch -hoitajaksi ja Pranic Healing -hoitajaksi. Olen lähihoitaja.
 

Tiedän, miten keho toimii. Tiedän, mitä tapahtuu, kun ihminen tulee hoidetuksi – aidosti, eettisesti, rakkaudella.


Siksi sydämeeni sattuu joka kerta, kun näen "1 euron hoitopäivä", "10 € diili kaikille hoidoille" tai "tule vaan, energiaa riittää kaikille" -tyylisiä julkaisuja.


Ne pilaavat meidän kaikkien työn.
Ne ruokkivat käsitystä, että tämä on huuhaata.
Että hoitoihin mennään vain "hömpän" takia.
Että kuka tahansa voi vain "viritellä vähän energiaa" ilman ymmärrystä kehosta, traumasta tai kohtaamisesta.


Tämä ei ole arvostelua – vaan vastuullisuutta

On tärkeää tarjota edullisia mahdollisuuksia. On tärkeää auttaa.

Mutta silloin kun ei ole rajoja, ei rakennetta eikä selkeää ammattietiikkaa, syntyy tilanne, jossa asiakkaat eivät enää osaa erottaa, mikä on luotettavaa ja mikä ei. Ja silloin koko ala kärsii.


Haluan olla osa muutosta

Minä uskon, että energiahoito voi olla yhtä vastuullista ja selkeää kuin mikä tahansa muukin hoitotyö.
Siksi en alenna itseäni tai palvelujani "vain siksi että pitäisi houkutella lisää asiakkaita".

Koska aidossa hoitotyössä ei myydä alennuksia.
Siinä kohdataan ihminen. Ja se on arvokkaampaa kuin yksikään tarjousbanneri.



Share
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita